Classic jaguar cz

Menu

Na prodej Jaguar E Type 3.8 roadster v perfektním stavu

vyroben 15.11. 1963, export do USA 26.11. 1963. Zakoupeno do Německa 1988, provedena rozsáhlá renovace zdokumentovaná znaleckým posudkem. Od roku 1992 je vedena k vozu podrobná dokumentace o údržbě a zprávy TÜV. JDHT certifikát a originály TP. Za 31 let v Německu vůz vystřídal dva velmi pečlivé majitele, posledního měl patnáct let. Od roku 1992 najeto dobře doložitelných pouhých 15 326 km.


Zakoupil jsem v září 2023, rozsáhlá renovace dle současných standardů 2023-2024 nákladem € 38 000,- za díly a cca 400 hod. vlastní práce. Výsledkem je spolehlivé auto s bezpečnými jízdními vlastnostmi, výkonným motorem a brzdami. Podrobný rozpis provedených prací a výběr fotodokumentace viz níže.


Auto je přihlášeno na veteránských RZ, STK platná do roku 2029.


Cena na dotaz



Stav nájezdu dle znaleckého posudku z roku 1992 a zpráv TÜV

RokNájezd (mls)Poznámka
1992 17 655 dovoz z USA
1998 20 100
1999 20 853
2000 21 976
2001 22 288
2002 22 867
2004 23 892
2010 25 411
2012 25 714
2016 26 125
2021 26 828
2023 27 234
2023 27 391 září - koupeno

Od roku 1992 do 2023 najeto v Německu celkem 9 579 mls = 15 326 km. První přihlášení v Německu 6. 5. 1988 Berlin, dále 19. 5. 1989 Nürnberg a 1. 10. 1998 Neustadt/Aisch. Poslední majitel měl tedy auto 15 let.

Od září 2023 CZ Borovany.



E Type 3.8 - restaurování 2023-2024

Interier:

  • Nová střecha a kryt střechy mohair
  • Nová sada trim v kufru
  • Hliníkový trim přístrojová deska, radio a tunel
  • Nové kostry sedaček
  • čalounění interieru – Aldridge
  • Podlepení čalounění tlumícím izolačním materiálem
  • Glove box, sada kartonových panelů pod přístrojovkou
  • Chromové kryty reproduktorů
  • Bezpečnostní pásy

Elektrika:

  • Nové svazky, upgrade systému
  • Nová relé Lucas, pojistkové skříňky, generátor otáčkoměru
  • LED osvětlení přístrojové desky, blinkry, brzdová světla
  • Konverze kostra negativ, Lightweight alternátor Denso50 A, voltmetr místo ampermetru
  • Nové vypínače, nová koncovka propojení do kapoty, nový terminál v kapotě, nový hlavní terminál
  • Nové paraboly, keramické konektory žárovek, žárovky H4, nové klaksony, Baterie Banner 60 Ah s vypínačem, radio Becker Mexico, nové reproduktory Pioneer

Chlazení:

  • Hliníkový chladič s integrovaným ventilátorem, hliníková expansní nádoba, elektronické čidlo a spínač Revotec, silikonové hadice, nová ochranná mřížka v kapotě před chladičem, čidlo teploměru
  • Nové nerez trubky topení, radiator topení, uzavírací ventil topení

Motor:

  • Komplet revize, generálka hlavy, kompozitní těsnění hlavy
  • Lehčený Alu setrvačník, nová spojka 9,5´´ diaphragm type, nový hlavní a pomocný válec, nové vedení hydrauliky- trubky Cunifer a oplétané flexi hadice Goodridge.
  • Přední torzní tlumič kmitů kliky plněný silikonem RBR
  • Magnesiové řemenice, Micro-V plochý řemen
  • Hliníková vodní pumpa RBR
  • 123 elektronické zapalování + Moroso zapalovací kabely, cívka Lucas DLB105, svíčky NGK BP6EY, výměna mrazovek a jejich zajištění proti vypadnutí
  • Hi-Torque starter
  • Revize karburátorů, nové volnoběžné ventily, těsnění, upgrade rozvodu benzínu
  • Nový domeček a vývod termostatu, termostat, zesílené silentbloky uchycení motoru RBR, nový střední úchyt s polyuretanovými vložkami
  • Nové emailované svody výfuku, nový sportovní výfuk nerez "Straight Thru", závěsy výfuku
  • Upravená hlava olejového filtru, nový zesílený přetlakový ventil
  • Konverze hlavy olejového filtru s adaptérem pro šroubovací typ filtru
  • Rozvod tlakového oleje do vaček nerezové oplétané hadice Goodridge

Převodovka:

  • Montáž pozdějšího plně synchronizovaného typu, nový zadní úchyt polyurethan, speedo angle drive, kabel náhonu tachometru. Olej Castrol 75W-90, tepelný štít
  • Nové křížové klouby GKN a vyvážení kardanu

Diferenciál:

  • Kompletní repase Rob Beere Olej Castrol LS 75W-130

Přední náprava:

  • Tlumiče Girling, torsní tyče 0.865 Rob Beere, Stabilisátor 1´´ Rob Beere
  • Uložení ramen,stabilisátoru a tlumičů polyurethan
  • Nová ložiska, dvojkřídlé matice kol, pneu Vredestein Classic
  • Seřizovací reakční deska torzních tyčí RBR
  • Spodní čepy Lemforder – sealed type, horní čepy standard Jaguar. Speciální osy horních ramen umožňující snadné seřízení odklonu. Speciální sada návleků pro zesílení přední osy a trvalé nastavení přesné vůle ložisek.

Řízení:

  • Nový volant a hliníková nába, repase horního sloupku, nová teflonová ložiska místo filcových, horní a dolní křížový kloub. Revize hřebenu, nové koncovky s kulovými čepy. Speciální masivní ALU úchyty řízení na rám RBR.

Zadní náprava:

  • Výměna křížových kloubů poloos, podélná ramena nová s polyuretanovými vložkami, závěsy klece Heavy Duty Rob Beere, ložiska uložení ramen a unašečů (hub carrier), nová ložiska kol, uložení stabilisátoru polyurethan, dvojkřídlé matice kol, pneu Vredestein Classic, tlumiče Girling, upravená pera Eibach, nová základní deska klece.

Brzdy:

  • Přední brzdy čtyřpístové Girling, hliníkové čelisti, větrané kotouče. Zadní brzdy – nové domečky Dunlop, nerezové pístky, destičky EBC kevlar. Nové zadní kotouče standard Jaguar ½´´,
  • Nové rozvody hydrauliky – trubky Cunifer, flexi nerez oplétané hadice Goodridge, pro zadní brzdy odvzdušňovací zařízení „Easy Bleed“ Goodridge.
  • Nové nádobky na brzdovou a spojkovou kapalinu, nové hadice, tepelný štít
  • Konverze posilovače na pozdější systém, nové dvouokruhové servo Girling, nový hlavní válec, tepelný štít serva,silikonové podtlakové hadice Samco Superflex
  • Nové lano ruční brzdy, spínač kontrolky, destičky

Palivový systém:

  • Konverze na pozdější systém s externí pumpou. Nová elektronická palivová pumpa SU, palivový filtr Sytec s vypratelnou vložkou, nový konektor propojení od pumpy k vedení pod vozem, nové vedení benzínu pod vozem trubkou Cunifer, nový sací koš v nádrži upravený pro snadné vypouštění, nový filtr sání v nádrži

Ostatní:

  • Revize karoserie, vystříkání dutin, nástřik podlahy a podběhů. Revize pantů, zámků, nové lanko zámku kufru. Výměna většiny šroubů a matic, gumových uložení, průchodek apod..Nové panty a zámky kapoty. Nové ALU podběhy

Celkové výdaje:

  • za materiál, práce čalouníka a Rob Beere - € 38 000,00
  • vlastní práce - cca 400 hodin.

Fotogalerie:

Generovaná postranní fotogalerie